Brand 24: Dlaczego analiza danych z mediów społecznościowych to przyszłość i kasa – warsztat

12 KWIETNIA 2019, 13:00 – 15:00
WPAiE, sala 501B [budynek B]

Prowadzący: Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Opis: Dane w mediach społecznościowych, czy nawet na naszej własnej stronie, mogą nam bardzo dużo powiedzieć. Trzeba tylko umieć wyciągnąć wnioski i poświęcić ciut czasu na ich analizę. Pokażę na przykładach jakie dane można wyciągnąć, co można z nimi zrobić, oraz jak to wpływa na własną firmę.

Zapisz się na ten warsztat:

Imię*:

Nazwisko*:

E-mail*:

Telefon*:

Uczelnia:

Kierunek i rok studiów:






Klikając przycisk zapisz się, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu wysyłania zaproszeń na organizowane przez nas warsztaty drogą mailową. Podanie danych jest dobrowolne. Zostałem poinformowany o tym, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych są Drogowskazy Kariery® z siedzibą na ul. Krakowskie Przedmieście 20/22 lok. 21, 00-325 Warszawa.