Brand 24: Dlaczego analiza danych z mediów społecznościowych to przyszłość i kasa – warsztat
WPAiE, sala 501B [budynek B]
Prowadzący: Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.
Opis: Dane w mediach społecznościowych, czy nawet na naszej własnej stronie, mogą nam bardzo dużo powiedzieć. Trzeba tylko umieć wyciągnąć wnioski i poświęcić ciut czasu na ich analizę. Pokażę na przykładach jakie dane można wyciągnąć, co można z nimi zrobić, oraz jak to wpływa na własną firmę.